Home » » Letras - Teddy Bear / Loving You

Letras - Teddy Bear / Loving You

Teddy Bear  (Mann-Low) - Baby let me be, / your lovin' Teddy Bear / Put a chain around my neck, / and lead me anywhere / Oh let me be / Your teddy bear. / I don't wanna be a tiger / Cause tigers play too rough / I don't wanna be a lion / 'Cause lions ain't the kind / you love enough. / Just wanna be, your Teddy Bear / Put a chain around my neck / and lead me anywhere / Oh let me be / Your teddy bear. / Baby let me be, around you every night / Run your fingers through my hair, / And cuddle me real tight / Oh let me be / Your teddy bear. / I don't wanna be a tiger / Cause tigers play too rough / I don't wanna be a lion / 'Cause lions ain't the kind / you love enough. / Just wanna be, your Teddy Bear / Put a chain around my neck / and lead me anywhere / Oh let me be / Your teddy bear. / Oh let me be / Your teddy bear. / (ASCAP) 1:45 - Data de gravação: 24 de janeiro de 1957 - Local: Radio Recorders - Hollywood.

Loving You (Jerry Leiber - Mike Stoller) - I will spend my whole life through / loving you, just loving you. / Winter, summer, spring-time, too, / loving you, loving you. / Makes no difference where I go or what I do. / You know that I'll always be loving you. / If I'm seen with someone new, / don't be blue, don't be blue. / I'll be faithful I'll be true; / always true, true to you. / There is only one for me, and you know who. / You know that I'll always be loving you. / (ASCAP) 2:12 - Data de gravação: 24 de fevereiro de 1957 - Local: Radio Recorders - Hollywood.

Teddy Bear / Loving You - Elvis Presley (vocal, violão) / Scotty Moore (guitarra) / Tiny Timbrell (guitarra) / Bill Black (baixo) / D.J. Fontana (bateria) / Dudley Brooks (piano) / Gordon Stoker (piano) / Hoyt Hawkins (piano) / The Jordanaires (acompanhamento vocal) / George Fields (harmonica) / Produzido por Steve Sholes / Arranjado por Elvis Presley e Steve Sholes / Gravado no Radio Recorders - Hollywood / Data de Gravação: 24 de janeiro de 1957 / Data de Lançamento: junho de 1957 / Melhor posição nas charts: # 1 (Teddy Bear) # 28 (Loving You)

0 comentários:

Postar um comentário

Postagem em destaque

Elvis Presley - Snowbird

Elvis Presley - Snowbird (G. Mac Lellan) - O álbum "Elvis Country" começa com uma música que curiosamente não foi gravada nas s...

Pesquisar este blog

 
Copyright ©
Created By Sora Templates | Distributed By Gooyaabi Templates